torsdag 27 oktober 2011

Vaccination

Igår var det dags att åka hem från Kalmar. Linn var inte alls säker på att det skulle åkas bil en halv dag igen utan var sur som en citron halva vägen hem.
Hon har varit tjurig med maten under de här dagarna och så också på vägen hem. Trodde jag skulle få lägga in mig på psyket men vi lyckades ta oss tillbaka till Stockholm i alla fall.

Väl hemma var det dags för vaccination på BVC. Linnsan var ju redan förbannad på mig sen innan och en spruta i varje lår muntrade ju inte direkt upp henne.
Hon hade gått upp 550 gram i vikt och växt 2,5 centimeter sen sist. Nu väger min lilla kloss 6750gram och är 64 cm lång.

På kvällen var det dags för hoppträning igen och det var som vanligt jättekul. Mina elever är så duktiga, man kan inte tro att det är samma personer som de som började för några månader sen.

Linnsan tyckte uppenbarligen också att det var skönt att slippa mig en stund för hon hade skrattat hela kvällen med mina föräldrar.

Det var superskönt att vara i Kalmar ett par dagar. Mattias familj är helt underbar!!
Nu ska jag ta hund och bebis och ge mig ut i regnet... Idag skulle jag helst bara dra täcket över huvudet och stanna i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar