tisdag 18 oktober 2011

Liten suris till bebis.

Lilla skruttan har varit en riktig liten suris idag. Det enda som duger är att ligga och sova i min famn.

Det är ju ganska begränsande att ha en 6,5 kilos klump i famnen i flera timmar. Men Linn är ju min mini chef så jag har inget val! Just idag känns det ändå helt okej eftersom regnet vräker ner och det blåser orkan ute.

Sverige är verkligen ett toppen land. Eller? Gillar inte alla 8 plusgrader, regn och orkanblåst? Märkligt...
Inte ens Samba vill lyfta nosen från soffan.

Har möblerat om i sovrummet idag så att Linn slipper sova vid fönstret. Det drar från ventilationen under fönstret så hon får sova på andra sidan från och med nu.

Skulle så sjukt gärna vilja ha en ny säng. 1.80 vore toppen och med två resårbottnar som är lika höga. Just nu är min del 2 cm högre än Mattias vilket gör att det blir skidbacke för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar