lördag 1 oktober 2011

Arg bebis och dumma människor

Igår var Linnsan arg... Asförbanbad faktiskt. Vi var och handlade på Ica Maxi och hon gallskrek så fort kundvagnen var stilla. I det läget gillas inte kö! Och kö var precis vad det var. Framför mig stod en hel släkt med utomnordiska hjältar som kvällen till ära hade bestämt sig för att köpa upp hela affären. Dessutom var varannan vara av typen som inte går in med streckkod. Linnsan skrek, jag svettades och resten av människorna bakom mig såg besvärade ut. Då kommer två ungar från släkten framför och hänger sig på min vagn med snoret rinnande från näsorna. Jag inledde med att snällt be dem sluta men när de kallade mig "dumma kärring" så fick jag ett litet spel och skrek över halva Ica att de skulle ta hand om sina äckliga ungar.
Bråka inte med svettig mamma med arg bebis!!
Efter en kvart i helvetet fick vi äntligen betala och åka hem.

Min älskade bebis var hungrig. Inte konstigt när det var en hel timme sen hon fick mat sist... Hon gillar mat, what can I say.

Idag har vi varit på dop, jättefint men eftersom Linnsan varit snorig i 4 veckor så fick vi hoppa över dopfikat.
Kvällen har sett till att vi inte gick back på kalorierna ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar