torsdag 6 oktober 2011

Semper och bilidioter

Man har ju som sagt lite nya perspektiv på livet. Dagens gladaste var att Sempers magdroppar inte längre behöver förvaras i kylskåpet. Hurra, enklare bebisliv!

Jag har blivit vuxen, sådär obehagligt vuxen som jag inte vet om jag vill vara. Jag köpte en neonrosa underbar bärbar Sony Vaio dator idag. Jag gick hem från Nacka Forum i ösregn, fick ångest och gick tillbaka igen och lämnade tillbaka den! Stort av mig! För ett år sen hade jag knappast funderat två gånger över om jag verkligen behöver en rosa teknikpryl till...

Vissa människor kan verkligen inte köra bil!!! Jag tror de klippt ut sina körkort ur någon gammal Kalle Anka tidning alternativt beställt det på Litauisk postorder...
När jag skulle åka från Ica Maxi höll jag först på att bli påkörd av en dinosaurie kärring i en pytteliten gul bil som av någon anledning tyckte sig behöva två filer för att svänga med sin inbillade långtradare. När den persen var avklarad kommer nästa dåre farande mot trafiken. Antagligen tyckte han och hans BMW att de var lite för fina för att använda samma körfält som alla andra. Jävla pucko!

Nåja nu är vi hemma och min hysteriskt hungriga bebis äter för tredje gången på lika många timmar. Jag är en vandrande mjölkkossa, ogillas starkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar