onsdag 19 oktober 2011

2 år

Eftersom jag varit i stallet och haft mina superduktiga elever hela kvällen har jag inte hunnit skriva dagens viktigaste inlägg.

Idag går all min kärlek och alla mina tankar till en underbar vän!! Det är två år sen vi lärde känna varandra, två år sen jag var på det värsta jobbet jag någonsin fått åka på.
Två år sen en underbar tjej miste sin man och en fantastisk liten kille miste sin pappa.
Och två år sen jag blev hysteriskt rädd för att förlora det jag har.

Jag är så oerhört glad över att hon idag har sällskap av en kille som verkar vara helt underbar! Att livet har vänt och att hon äntligen ler igen. Jag hoppas att dagen har gått hyggligt och att det känns lite lättare att vakna i morgon.

Jag tänker på dig!!

1 kommentar:

  1. Vad gullig du är vännen:) tack, och för allt du gjort för mig & carl.. kramar

    SvaraRadera