torsdag 13 oktober 2011

57 elefanter balanserade...

Ifall ni undrar så hinner man komma till 57 elefanter i evighetssången under bilresan mellan Siggesta och vårt hem.
Linnsan var hungrig och därmed väldigt arg hela vägen hem och för att hålla ner de allra högsta tonerna sjöng jag elefant sången. Vad gör man inte för sitt barn...

Jag är så sjukt trött på elefanter!!

På väg ut till stallet hade Linnsan precis ätit och var en lycklig bebis. Dock var jag en stressad mamma eftersom hon hade ätit lite längre stund än jag hade räknat med. Vad vill man inte ha då??
Jo... 90 åriga gubbar som är ute och luftar bilen för första gången sen sjuttiotalet.
Människan körde i typ 30 på 50 sträckorna så tanken "jag hinner, jag kör ifatt lite tid" var bara glömma.

Kom lite sent men det funkade ju ändå, tur att det bara var söta lilla Elina dvärg som fick vänta :)

Jag och Elina har ätit tacos och tittat på Bonde söker fru på play. Den av mina hästvänner som är skyldig till Pelle Nyströms medverkan snälla träd fram!! Det MÅSTE ju vara ett vad!! Stor humor att titta på i alla fall!!

Glöm inte rösta på Linnsans bild på http://www.lifestone.com/sv/bebistavling/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar