lördag 22 oktober 2011

Folksam

Varför byter jag aldrig försäkringsbolag!!?? Folksam har ju gång på gång visat att de är ett riktigt skitbolag.

Jag blev av med alla mina hästprylar inklusive min underbara hoppsadel som passade på alla hästar och som var det skönaste man kunde rida i.
Detta hände i början på september och Folksam har fortfarande inte haft tid att handlägga ärendet...

Tänk om jag hade haft en häst nu då... Skulle jag ha ridit barbacka i två månader då eller??
Egentligen spelar det ju inte så stor roll nu men det är lite en principsak, det ska banne mig inte ta så här lång tid att få ett besked.
Tomteverkstad!

Fröken M hör inte av sig heller. Blir förbannad på mig själv för att jag känner mig besviken men jag hoppades verkligen på att få avsluta hela den historien en gång för alla. Lilla Lennart är i alla fall i himmelen nu. Alltid något.

Har gjort färgavtryck av Linnsans hand och fot. Supersmidigt med osynligt bläck som man stryker på med en servett. Handavtrycket var grymt svårt och blev sådär men foten blev kanon.

Nu ska jag spara ihop till världens finaste smycke Mammaminnet som finns hos Lifestone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar