onsdag 5 oktober 2011

Utvecklingsstörda människor

Idag var det dags för mammagrupps träff på BVC, den avlöpte tämligen smärtfritt med glada bebisar. Skönt för det är ju inte en fördel när sex bebisar är arga på samma gång. Det räcker gott och väl med min egen gaphals.
En stackars mamma i min grupp fick sin barnvagn stulen under BVC träffen och då blir min fråga - Hur fans utvecklingsstörd är man om man går in på BVC och snor en barnvagn!!?? Fattar de hur handikappad man är utan barnvagn när man har en 2-3 månaders bebis!!?? -
Jävla idiot!! Man hoppas ju att lämplig buss kör över fanskapet!

Har haft hoppträning på kvällen och Linnsan var rätt nöjd med att vara hemma först med morfar och sen med pappa. Nu sussar hon gått i sängen och jag hoppas att förkylningen ger med sig snart.
Jag har ju gått och blivit stammis på apoteket i Sickla och det känns inte helt okej. De borde ge mig mängdrabatt på näsdroppar och magdroppar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar