lördag 8 oktober 2011

Klippa naglarna

Imorse gav jag mig på att klippa Linnsans naglar. Det är inte helt lätt eftersom bebisnaglar är så små att de knappt syns.
Nio naglar gick bra men sen lyckades jag givetvis slinta och klippte min stackars älskling i fingret. Blodet sprutade och Linnsan gallskrek. Efter mycket om och men lyckades jag sätta på ett plåster. Plåster och bebis var inte heller en helt lätt ekvation men nu har hon tummen i paket och är glad igen.

Note to self, kolla en extra gång att det faktiskt är en nagel du fått tag i innan du trycker till annars tar bebisens toner helt nya proportioner!

Jag är en klant! Och jag har fortfarande dåligt samvete. Stackars liten!

Idag har vi varit och hälsat på Niklas på Kakeldax i Bromma och sen suktat efter toksnygga kläder på Best of Brands i Vällingby.

Ska ni köpa kakel gör det hos Niklas i Bromma. Ni är härmed tipsade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar