lördag 5 november 2011

Träning

Idag var det nypremiär för mig på Sats Sickla. De har byggt om hela lokalen så det kändes nästan lite deppigt. Det som förut var mitt andra hem är sig inte alls likt.

Förut spelade de låtar för mig och Sassa när vi kom till gymet och nu tittar receptionisten frågande på en och undrar om jag har tränat där förut... OM jag har...

Man kan konstatera att jag är precis som vem som helst på det gymmet nu. Inte konstigt men ändå tråkigt.
Stefan, Paulus, Mia, Micke, Mickey Blue Eyes mfl KOM TILLBAKA!!!

Hur som helst, jag körde Sats Core Pulse... Mycket dåligt val som första träningspass efter graviditeten. Tänkte att det kan väl inte vara så jobbigt men där kan man ju säga att jag hade fel! Det var en jäkla massa hoppande upp och ner på den där balansbrädan och jag har seriöst aldrig känt mig så otränad i hela mitt liv!!
Jag kände mig som en strandad val med galopperande lunginflammation.

Ikväll har vi haft trevligt middagsbesök. Efter supergod mat och lite vin känner jag mig helt sänkt.

Linnsan har varit en ängel hela kvällen och somnade vid åtta.
Jag har slutat med Linnsans Minifom idag. Håller tummarna att det funkar utan den nu. Gör det inte det kan nog morgondagen bli en dag man helst vill glömma.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar