tisdag 29 november 2011

Kundservice

Jag har återigen överskattat min egen förmåga en aning. Jag var på Bodypump idag medan min mamma passade Linn.

Sist jag var på Bodypump var nog typ 4 år sen. På den tiden hängde jag och Sandra på Sats mellan 1 och 3 timmar om dagen... Jag är inte riiiiiktigt i samma form nu för att uttrycka det milt.
Hur som helst, som jag funkar så tänkte jag "Hur jobbigt kan det vara?". Svaret kan ni ju gissa själva.
För att citera en förre detta Pt på Sats så kände jag mig som en slaktad älg efteråt.
VARFÖR fattar jag inte att jag inte kan ta samma vikter som när jag var vältränad??? Vad i min hjärna klickar inte hela vägen fram?
Man får ju vara glad om man ens kommer upp ur sängen i morgon.

Efter passet skulle jag köpa lunch på Ica och möttes av kundservice i sin renaste form.
Vid delikatessdisken står jag och en kund till och väntar på hjälp. Bakom disken står fyra personer och plastar in saker. Efter fem minuter och två harklingar tittar en av dem upp. "Vill du ha hjälp?" Hallå!!?? Nej jag står bara här och filosoferar lite eller??
Hon la i alla fall min mat i en låda och stod sen en stund och letade efter koden för att slå fram priset. När hon inte lyckades ropade hon på en kollega som sa vad det var för kod.
Lät damen nöja sig med det? Nej hon skulle promt hitta den i listan. Vääääääntan...
Koden hittad, jag stressad och Linnsan hungrig. Perfekt!
Tack för ett fantastiskt bemötande! När ska vi göra om det? Vad sägs om aldrig!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar