måndag 7 november 2011

Träning och fotografering

Idag var jag och Linnsan på Sats baby med Bella och Eros.
Linn var superduktig och satt snällt i sin bilstol. I vissa moment kunde jag använda henne som vikt också. Toppen att man har en liten kloss då :)

Jag saknar totalt koordinationsförmåga... Glöm att jag kan röra armar, ben och göra små hopp åt sidan på samma gång. Jag skulle vilja se sådär tjusigt graciös ut men icke. Vore bättre med boxningsklass eller nått. Men men, det är skönt att vara igång igen!

På eftermiddagen var vi i Solna och Linnsan blev provfotograferad hos Babybjörn. Tror inte hon kommer med i kampanjen för de ville mest ha nästan nyfödda bebisar men det var roligt i alla fall.

En sista vädjan också!!! Gå in och rösta på Linn!!! Sista dagen är den 12:e november!! Be alla ni känner rösta också!!

www.lifestone.com/sv/bebistavling

Scrolla ner till Linn och rösta med e-postadressen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar