tisdag 1 november 2011

SATS

Jag blev så taggad av Bellas statusuppdatering idag att jag ringde World class på direkten! Måste åka dit och skriva på uppsägningen men det gör ju inget! Bye bye World class, det var trevligt att lära känna dig men vi klickade aldrig på riktigt. Det är inte dig det beror på, du har fina lokaler och allt men jag känner mer för någon annan.

Heeeeeeej SATS, vi ska bli ihop igen. Det var ett tag sen men du har varit saknad!
Nu kan jag och Bella köra Sats baby ihop och ladda för beach 2012.

Abbe ska få några hundralappar och se till att jag sköter mig! Jag blev plötsligt mycket mer träningsmotiverad!

På torsdag ska jag klippa mig för första gången sen vecka 13 i min graviditet. Får se om det ens går att rädda fågelboet. Jag är grymt sugen på ny färg och form. Får se vart det landar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar