måndag 12 december 2011

Lill tjockisen

Min lilla kloss väger 7740 gram och är 67,5 cm lång :)

Idag har vi också kollat halsen, öronen och lyssnat på lungorna på lillskruttan. Allt var jätte fint så hon är bara lite snorig. Hon hade lite vax i ena örat så hon har fått några droppar för att det ska lösa upp sig.

Jag måste skärpa till mig med maten nu... Snart går det uppåt på vågen istället för nedåt... INTE okej!
Varför har jag ingen disciplin? Jag är beroende av att ha någon att synda med så snälla ni ät inte godis med mig!! Tvinga mig att äta morötter istället!

Jag äter liksom inte efterrätt själv eller sitter och trycker in chips ensam på en fredag. Om alla andra äter morötter gör jag också det.
Däremot om någon plockar fram godiset, då faller all min självdisciplin.

Snart får ni börja sjunga "För du får ingen mat, för du får ingen mat för du ska banta" Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar