torsdag 15 december 2011

Ledsamt

Jag skulle skriva ett långt inlägg om vänner... Men jag raderade det.

Mina kära vänner, jag älskar er!!

Finns två människor som jag verkligen saknar!! Den första är mitt livs roligaste reskamrat, Dubbel S:en i Alperna... Magiskt.
Vi hade alltid grymt kul! Tråkigt att den där förbannade Åre resan gjorde slut på allt det roliga.
Finns nog inte mycket jag ångrar mer än att jag åkte dit! Vet inte om det hade gjort någon större skillnad om jag stannat hemma. Guess we will never know. Trist är det i alla fall.

Den andra är en person som jag egentligen önskar att jag aldrig lärt känna. Missförstå mig rätt nu men de omständigheterna som vi träffades under bör ingen behöva uppleva.
Naturligtvis är jag glad över att ha fått lära känna henne som person.
Jag tror att vi vet mer om varandra än de flesta vet om sina vänner som de känt i halva sina liv.
Vi har delat saker som vi aldrig kommer glömma.
Jag önskar att jag kunde ha gjort mer, funnits ännu mer men nu finns inte ens möjligheten kvar vilket känns jätte, jätte tråkigt.
Jag vet att jag aldrig kommer glömma henne så länge jag lever.


Som sagt, lots of love till alla mina fina vänner!! Och det kanske är så att var sak har sin tid och att man måste acceptera det.

I morgon lovar jag att återkomma till sjukvårds temat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar