lördag 17 december 2011

Jul i förtid

Idag har vi firat jul med mamma och pappa eftersom de tyvärr inte kan följa med till Kalmar på julafton :(

Haft en jätte mysig kväll och ätit god mat.

Linnsan har fått världens sötaste rosa Converse skor av pappa. Helt underbara!

På vägen hem släppte vi av min morbror och sen körde jag min kära sambo till tunnelbanan. Han skulle möta upp en kompis och gå och bowla.

Linnsan var supertrött och rätt gnällig så jag skyndade mig hem.
Lastade ur alla prylar ur bilen och insåg att jag inte hade några hemnycklar... Fick åka in till Odenplan och hämta nycklar och åka hem igen.

Snuttan var jätteduktig och höll humöret uppe trots att hon kom i säng en hel timme senare än vanligt.

Just det, hon har lärt sig sitta korta stunder utan stöd :) Gullunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar