måndag 19 december 2011

Gant mössa

Linnsan har fått en ny mössa. En rosa från Gant. Den är superfin! Men vänta nu... Skulle jag verkligen köpa en så dyr mössa till en 5 månaders bebis??!! Svaret är NEJ.
Jag har heller ingen rik vän som tyckte att en sån mössa var en bra plan.

Hur gick då detta till?

Jag fick en Gant mössa i julklapp av min sambo för två år sen. Efter förra vintern tappade jag bort den och har letat som en galning efter den.

I förrgår hittade jag mössan och noterade att den var smutsig, kastade den i tvätten och tänkte inte mer på det.
När jag skulle hänga tvätt igår fick jag fram en pytte, pytte liten Gant mössa. Den hade krympt så mycket att den möjligen hade passat en hamster.
Jag drog och drog i den och nu är den lagom till Linnsan...
Hejdå bästa mössan, jag kommer sakna dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar