lördag 10 december 2011

Halsfluss och dumskallar

Min kära sambo har gått och fått halsfluss. Måste vara ett mindre mirakel att inte jag också ligger som en däckad säl. Halsfluss är ju annars mitt andra namn.
Linnsan är ju lite snorig men hoppas verkligen att hon inte blivit smittad.

Ica Maxis parkering vid tolv snåret idag... Helt proppfullt med bilar, lyckas få en familjeplats efter att en idiot utan barn masat sig därifrån. Men hon hade ju i alla fall en Lexus jeep och det kvalificerar en tydligen för att parkera hur man vill.
När jag ska åka därifrån står en bil och väntar på min plats. Inte heller denna bil kommer med tillhörande barn. Om jag hade orkat hade jag gått ur och skällt ut dumhuvudet men jag pallade helt enkelt inte.
Tur för vederbörande eftersom mitt humör ligger på kraftfullt minus efter en veckas oroliga nätter och nu två helger utan avlastning med lillskruttan.

Hoppas nästa helg blir normal i alla fall. Längtar som en galning till jul!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar