tisdag 6 december 2011

Dålig uppdatering

Jag är dålig på att uppdatera här. Det beror på att den lilla energi som finns i kroppen går åt till att orka stå upprätt.
Nu börjar bebislivet bli som jag trodde att det skulle vara, skönt att man fick fyra lugna månader i alla fall. Linn har antagligen haft växtvärk och det är väl därför hon har sovit dåligt. Hon hade växt 3,5 cm på 2 veckor... Galet! Nu är hon förkyld och det gör ju inte saken bättre.
Hon har dessutom fått för sig att det är morgon vid halv åtta tiden istället för halv nio så hon blåser mig på en hel timmes sömn.

På fredag ska vi åka till Sussie och Marcus hoods och bo på hotell. Ska bli spännande att se hur det går...
Jag vet vem som ska få vara vaken med Linnsan på morgonen i helgen och det är inte jag!

Lifestone har något trassel med sitt internet efter förra helgens storm, hoppas det löser sig så man kan få svar på tävlingen. Jag tror ju inte att Linnsan vinner men man hoppas ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar