torsdag 16 februari 2012

World class, vilka tomtar!!

Min kära sambo har lunginflammation och bihåleinflammation och har i stort sett varit sjuk sen i julas. Själv har jag åkt på öroninflammation och har värken från helvetet. Uppe på eländet så är Linnsan tokförkyld och kan knappt andas på nätterna. Toppen!
Inte får jag träna heller. Äter penicillin tills på söndag så på måndag blir det full fart!

Idag har World class Värmdö för fjärde gången lovat att de ska återbetala de nästan 500 kr som de har stulit från mitt konto.
Jag sa upp mitt kort där för att gå tillbaka till mitt älskade Sats och sista betalningen skulle vara i december. Allt enligt kvittot på uppsägningen som jag tack och lov har kvar.

Den 26:e januari upptäckte jag att World class trots avslutat kort ändå dragit pengar från mitt konto varpå jag ringde upp dem direkt. De lovade att genast göra en återbetalning.
Efter typ 2 veckor ringde jag igen och fick höra att de lämnat över det till ekonomiavdelningen och att jag skulle ha pengarna inom kort.

I måndags ringde jag igen. Då svarde de att några återbetalningslappar gått till ekonomiavdelningen samma dag och att min antagligen var med där. En ansvarig skulle ringa upp mig...

Idag fick jag spel när jag efter 15 försök att knappa mig fram till deras huvudkontor bara blev tillbakakopplad till telefonsvararen som bad mig trycka 2 om jag ville bli kopplad till ja just det, huvudkontoret. Detta har jag provat i flera dagar med samma resultat så jag blev galen och lät min pappa härja lite med Värmdö gymmet. Han är väldigt snäll för det mesta men oj, oj vad ilsk han kan bli på sånt här.
Det resulterade i alla fall i att de återigen sagt att idag har återbetalningsbegäran skickats till ekonomiavdelningen och pengarna ska jag ha om några dagar .

Men TOPPEN!!

Om man stjäl pengar från någon som kommer på en känns det som att man borde skynda sig att betala tillbaka eller!!?? Gränsen är nådd, på måndag gör jag en anmälan om inte pengarna sitter på kontot!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar