fredag 30 mars 2012

Vilken jävla dag

Började dagen med operation på Nacka sjukhus. Orkade inte ens vara orolig för min egen del eftersom jag visste att mormor var döende. Personalen var toppen och jag blev sövd 12.10 och kunde ringa Mattias 12.25 sen var det bara hoppa upp ur sängen och åka iväg till Huddinge sjukhus.

Min riktiga mormor hade fått en propp i tarmen och hon hade så ont när jag kom dit. Hon hängde i till strax före klockan 18 när hon somnade in med hela familjen runt sig.

Jag kommer sakna henne. Är väldigt glad att jag och Linn åkte och hälsade på henne häromdagen. Då var hon pigg och glad och överlycklig över att träffa Linnsan.

Lilla mormor, du var så orolig att jag tyckte mer om dumtanten än om dig... Aldrig!!! Du var världens bästa!!!

Hoppas du har det bra i himlen! Hälsa Farfar, Morfar och Uffar Pelle. Jag älskar dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar